25 Nov 2012

Naiktaraf Surau Sekolah : Menjadi Saham Akhirat Hendaknya

Assalamualaikum w.b.t.

Apa khabar semua rakan guru? Hampir sebulan sudah kita bercuti. Masing-masing punya perancangan sendiri. Balik kampung, melancong, mencuba resepi baru, Ops Bersih :), malah ada rakan guru yang mengambil peluang cuti ini untuk memurnikan instrumen PBS Tingkatan 1. 
Syabas saya ucapkan. 

Bagi saya sendiri, serasanya masih belum bercuti penuh. Saya masih lagi menguruskan kerja-kerja di sekolah. Projek saya yang sedang berlangsung ialah Naiktaraf Surau Sekolah .

Saya melancarkan Tabung Surau Sekolah dengan tema : Saham Akhirat Dengan Seringgit  untuk mengumpul dana bagi tujuan tersebut.

Jika anda berminat untuk menginfakkan sedikit harta dunia untuk saham di akhirat, sumbangan anda amatlah saya alu-alukan.


Jika anda bercadang untuk melakukan Projek Naiktaraf Surau di sekolah, saya sedia berkongsi maklumat dan kertas kerja. 

Semoga amal jariah dan usaha kita yang sedikit ini , ada nilainya di sisi Allah SWT. 


TABUNG SURAU SEKOLAH
SMK ST. GABRIEL, KUALA LUMPUR

"SAHAM AKHIRAT DENGAN SERINGGIT"
 

MARYATI MOHD AMIN
MAYBANK: 164548059224
 

3 ulasan:

  1. Berkunjung mba..Keren Nie Blognya
    salam kenal.:d Kunkungan baliknya di tunggu mba

    BalasPadam
  2. assalamualaikum ustazah..sy ingin menambahbaik surau sekolah sy..tetapi sy tidak mempunyai kertas kerja untuk memulakan projek tersebut..harap ustazah dapat berkongsi kertas kerja tersebut..terima kasih..

    BalasPadam
  3. assalamualaikum utazah...bolehh kongsikan kertas kerja naiktarafnya x??

    BalasPadam

Ada pesanan atau komentar?
Sila taip di sini ya... :) Terima kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...