20 Jul 2012

Borang Transit PBS Tingkatan 1 Pendidikan Islam

Assalamualaikum wbt

Saya telahpun menyiapkan Borang Transit PBS mengikut bidang iaitu Tilawah, Akidah, Ibadah, Sirah dan Akhlak. 

Kepada rakan guru yang masih belum mempunyai Borang Transit tersebut, silalah muat turun di kolum sebelah kanan (Pentaksiran Berasaskan Sekolah).



Borang tersebut bertujuan untuk merekod band murid setelah pentaksiran dijalankan. 


Apabila Sistem Operasi PBS dibuka, baharulah rekod tersebut dipindahkan ke dalam sistem. 

Merekod dalam Borang Transit merupakan langkah selamat supaya guru tidak lupa tahap pencapaian murid masing-masing sementara belum dimasukkan ke dalam sistem. 

Borang Transit PBS juga merupakan suatu dokumen yang akan dipantau oleh pihak pentadbir atau JPN sebagai bukti guru telah melaksanakan PBS kepada murid.

~ Fikirkan mudah, Insya-Allah mudah jadinya ~



72 ulasan:

  1. slm.terima kash kerana telah memyediakan borang transit bg memudah kerja2.boleh emailkan pada sy borang tersebut krn sy dh cuba buka xdpt.email sy nabiha_09@yahoo.com.my syukran jazillan kasira

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya dah email tetapi gagal. Boleh beri email yang tepat? Terima kasih.

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum....saya pun kalau boleh nak mita cikgu emailkan borang2 transit tu...saya dah try download tapi tak boleh..itupun kalau x menyusahkan ...terima kasih bebanyak..ni email saya kartini_othman77@yahoo.com.my

    BalasPadam
  4. Alaikissalam

    Saya sudah email.. harap sampai dengan selamat , semoga bermanfaat!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak juga..boleh tak??, email saya, lissulaiman@yahoo.com

      Padam
  5. Asslammualikum

    Tahniah Pn Maryati ken membuat satu laman web yg dpt meringankn beban guru-guru kita. Insyaallah, bonus pahala akan dibayar Allah di akhirat. Saya juga ingin mohon jasa baik puan untuk emailkan pada saya Borang Transit PBS krn saya x dpt nk dwnload. Email saya kyraumairah@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alaikissalam..

      Sudah email kepada ustazah Masrina :) semoga bermanfaat!

      Padam
  6. Tma Kasih Ustazah Maryati saya dh dpt. Insyallah ia pasti bermanfaat.Bg PBS Tingkatan 2 P.Islam ustazah ada tak contoh Borang Transitnya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Borang Transit PBS Tingkatan 2 belum dibuat sebab DSP yang saya terima hanya Draf. Nak tunggu yang sahih, baru nak buat. Jadi taklah kerja dua kali, kan...

      Padam
  7. Ok. Nnti dh ada yg sahih hrp ustazah dpt share bersama di blog.

    BalasPadam
  8. syukran jazilan pn Maryati....mohon download bhn2 pada link PBS... =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. afwan... semua bahan di sini silakan ambil... semoga bermanfaat :)

      Padam
  9. assalamualaikum..boleh sy dapatkan bhn pbs tingkatan 1 dan 2...thn depan kn kelas pbs..minta share bhn boleh?

    BalasPadam
  10. assalamualaikum..boleh tak nak daptkan bahan pbs tingkatan 1 dan 2..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alaikissalam...

      Shah Fidah , segala bahan yang ada di blog ini, sila ambil untuk manfaat dalam darjah.

      bahan akan di upload dari semasa ke semasa

      Padam
  11. saya try dowload tp x dapat..mcm kn block..boleh emailkan dekat sy shahfidah1305@gmail.com..

    BalasPadam
  12. saya juga
    kembara2204@yahoo.com
    jazakillahu khairan jaza'

    BalasPadam
  13. Assalamualaikum ustazah, saya dh try dwnload banyak kali tak dapat.boleh ustazah emailkan kpd saya ,izzahnur76@yahoo.com
    Terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alaikissalam ustazah.

      Saya dah email. Semoga bermanfaat :)

      Padam
  14. A'KUM USTAZAH. NAK MOHON JUGAK LAH KALAU DAPAT....umat66@gmail.com. saya juga mempelawa semua GPI utk join group facebook diskusi guru pendidikan islam http://www.facebook.com/groups/153158334751190/433459116721109/?notif_t=group_comment

    BalasPadam
  15. jazakillahu khairan jaza'
    semoga dikira sbg amalan soleh yg membantu disana..amin

    BalasPadam
  16. salam...harap dapat ustazah emailkan saya...zifee_kl@yahoo.com

    Jazakillah...syukran

    BalasPadam
  17. saya nak juga la ustazah......ctnorainiwan@yahoo.com
    syukran jazilan.....semoga mendapat ganjaran pahala oleh Allah dunia dan akhirat.syukran jazilan.....

    BalasPadam
  18. SALAM USTAZAH MARYATI.. MOHOM EMAIL KEPADA SAYA JUGA. MOGA DIBERKATI ALLAH.. anaz_2408@yahoo.com. Saya ANA.

    BalasPadam
  19. Assalamualaikum Ustazah Maryati.. Mohon emel kepada saya juga.. Semoga semua usaha ustazah diberi ganjaran pahala berlipat ganda daripada Allah s.w.t. Amin~
    azlidahmohdyusof@yahoo.com

    BalasPadam
  20. assalam,saya mohon ustazah email borang transit pbs ting,satu untuk saya.saya cuba download tapi tak dapat .terima kasih banyak2 ats keprihatinan ustazah berkongsi ilmu dgn guru-guru,semoga segala usaha ustazah diberkati Allah. email btam.gplm@gmail.com.t kasih

    BalasPadam
  21. assalamualaikum.... saya nak mintak emelkan borang transit boleh, itupun kalau tidak menyusahkan. terima kasih
    kapikugen@gmail.com

    BalasPadam
  22. salam..sila emailkan kepada saya...saya pn mahukan nya. sadiahzie@gmail.com syukran ustazah

    BalasPadam
  23. Assalamualaikum ustazah...sila emailkan kepada saya.alamat email. hjhrodzita@gmail.com....syukran jazilan

    BalasPadam
  24. Assalamualaikum ustazah
    Boleh tolong emailkan ke:zulomar665@yahoo.com

    Jazakillah ya ukhti

    BalasPadam

  25. Tahniah Pn Maryati krn membuat satu laman web yg dpt meringankn beban guru-guru kita. Insyaallah, bonus pahala akan dibayar Allah di akhirat. Saya juga ingin mohon jasa baik puan untuk emailkan pada saya Borang Transit PBS krn saya x dpt nk dwnload. Email saya ibnomar337@gmail.com

    BalasPadam
  26. Assalamualaikum...nak juga bahan PBS pendidikan islam tingkatan 1 dan 2.. Lembaran kerja ada x? saaya cuba download tapi tak boleh pun...
    emailkan kepada saya shafwan@sendiri.net atau m.shafwan@gmail.com
    jazakillah

    BalasPadam
  27. Assalamualaikum ustazah.. boleh tolong email kepada saya juga.mizas_my@yahoo.com.my
    terima kasih.

    BalasPadam
  28. Kepada semua rakan guru yang berhajat, saya tak sempat email semua. Sila klik sini yer..

    http://maryatiamin.blogspot.com/2013/01/borang-transit-pbs-pendidikan-islam.html

    BalasPadam
  29. Assalam ustzh,
    Mohon email kpd sy jga borang transit ini.jihady05@gmail.com
    Syukran...

    BalasPadam
  30. salam ustazah..boleh tlg emailkan sy borang transit tu..nieyda_khai@yahoo.com

    BalasPadam
  31. assalamualaikum...saya pun nak mnta ustzh emailkan brang tu..nnikhalawati@yahoo.com tq,barakallah:)

    BalasPadam
  32. Aslamualaikum. Mohon jasa baik ustazah emailkn borang transit ke email berikut najihamursyid9@gmail.com

    BalasPadam
  33. assalamualaikum..minta jasa baik ustazah untuk emailkan saya borang transit ker email wardatulfakriah_86@yahoo.com..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ustazah, lihat sini
      http://maryatiamin.blogspot.com/2013/01/borang-transit-pbs-pendidikan-islam.html

      Padam
  34. jazakumullahkhairan kathira,,,ustazah power anak murid power, sangat memudahkan para ustazah dan ustaz yang dalam serabut...

    BalasPadam
    Balasan
    1. syukran.. kalau kita serabut, semua jadi kelam-kabut. Kita buat sikit2, sambil2 tu kita tambah input, in shaa Allah, semua lancar.. :)

      Padam
  35. Salam mntak ustazah email kat sy..n alamat email sy abuarwa6402@gmail.com jazakillahu khair..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rujuk sini yer.. ustaz/ustazah

      http://maryatiamin.blogspot.com/2013/01/borang-transit-pbs-pendidikan-islam.html

      Padam
  36. Salam..ble tlg email ngn sy jga.. melisa_ita@yahoo.com

    BalasPadam
  37. ASSALAMUALAIKUM.. saya nk minta emailkan sy juga boleh? semua bahan2 untuk PBS pendidikan islam tingkatan 1 dan 2. jazakillah :)

    BalasPadam
  38. slm, ustazah..sy nak mntak ust emelkan saya semua bahan2 pbs boleh? borang transit pbs form 1, contoh label fail, contoh label fail showcase, dll..syukran ustazah..
    wawann_03@yahoo.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. slm ustazah bo tlg emailkan borang transit dan semua bahan yag berkaitan pbs tingkatan 1.syukran email nabiha_09@yahoo.com

      Padam
  39. slm, sekadar nak berkongsi contoh borang transit pbs yg fleksibek untuk semua subjek di http://eformrpm-pbs.blogspot.com semoga memberi manfaat bersama.

    BalasPadam
  40. salam ustazah, minta tolong email gak arahmercu@yahoo.com

    BalasPadam
  41. Spot on with this write-up, I seriously feel this amazing site
    needs a great deal more attention. I'll probably be back again to read more, thanks for the advice!

    My page - diet that works

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam ustazah...mohon jasa baik ustazah emailkan jugak ye..nak guna untuk pendidikan islam programpendidikan khas integrasi..ust.pend.islam khas...muhammad7111@gmail.com

      Padam
  42. salam...minta jasa baik ustazah...tolong email kt sy jugak...email:aztaurus88@gmail.com....terima kasih

    BalasPadam
  43. Assalamualaikum ustazah...semoga ustazah mendapat ganjaran atas usaha. saya juga mohon untuk email kepada saya bahan-bahan PBS tingkatan 1 dan tingkatan 2 di nurul.lizam@yahoo.com. mudah2an Allah akan sentiasa mempermudahkan urusan ustazah.

    BalasPadam
  44. SALAM..MINTAK TOLONG SGT EMAILKN JUGA PD SY..INI EMAIL SY, mohdfairuzghazali@yahoo.com

    BalasPadam
  45. salam,mnta jasabaik ustazah.tlg e mailkan bahan pbs tg 1 dan 2 .e mail uszainol@gmail.com.t.ksh..wslm

    BalasPadam

Ada pesanan atau komentar?
Sila taip di sini ya... :) Terima kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...