15 Mei 2013

Cap PBS

Assalamualaikum w.b.t.

Lama saya diam. Walhal banyak benda yang nak dikongsi. Bagaimana PBS ustaz/ ustazah? Lancar? Begitulah hendaknya. Amin ya rabbal 'alamin...

Hari ini saya nak kongsi tentang CAP PBS.

Mungkin ada yang dah buat, syabas diucapkan. 

Bagi yang masih tiada idea untuk membuat cap PBS sendiri, mungkin entri kali ini dapat membantu anda.

Cap yang besar.

Dalam bahagian catatan, saya tulis (contoh): 

Jika yang menguasai:

 Syabas, teruskan usaha anda untuk mencapai band 4. 

Jika yang belum mencapai tahap, saya tulis:

Teruskan usaha. Anda pasti boleh! 

Cap kedua, lebih kecil.




Yang besar, biasanya saya cap kat kertas test pad. Yang kecil,saya cap dalam buku latihan atau modul. :)

Yang besar, saya tempah RM20. Manakala yang kecil, harganya RM16.

Seronok juga cap-cap ni. Macam nak pos surat. :)

~ Seronok mengajar, seronok belajar~


 

3 ulasan:

Ada pesanan atau komentar?
Sila taip di sini ya... :) Terima kasih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...